Medlemskap og priser Gjerdrum Golfklubb

Gjelder fra året du fyller 20 år

Gjelder for medlemskap og fritt spill fra det året du fyller 13 år til og med året du fyller 19 år.

Gjelder for medlemskap og fritt spill til og med året du fyller 12 år.

For å kunne kjøpe årskort må medlemskontingent være betalt. Gjelder for fritt spill sesongen 2024 fra året du fyller 25 år for medlemmer av Gjerdrum Golfklubb.
Prisene er lave da vi også i år har en 9 hulls bane som er under utvikling. Vi forventer at de to nyeste greenene setter seg ennå bedre i år og at arbeidet med et permanent hull 2 fortsetter.

For å kunne kjøpe årskort må medlemskontingent være betalt. Gjelder for fritt spill sesongen 2024 fra året du fyller 20 til år du er 24 år for medlemmer av Gjerdrum Golfklubb.

Selv om du ikke er medlem i Gjerdum Golfklubb, er du velkommen til å kjøpe årskort med fritt spill.
Du må fremvise medlemskap i annen klubb ved kjøp av dette årskortet.