Klubben

Gjerdrum Golfklubb ble startet i juni 2002. Den offisielle åpningen av banen var 6. juni 2010.
Banen ligger like ved Ask i idylliske Gjerdrum.

Banen fikk store skader etter kvikkleireskredet i 2020, men er bygget opp igjen til en ny spennende 9 hulls bane.
Det vil også i sesongen 2024 bli utført oppbygging og vedlikehold på noen hull. Spesielt hull 2.

Banen passer både for amatører og mer drevne spillere.
Den er åpen og oversiktlig, men det er også utfordringer med vann i spill.
Vårt treningsanlegg har driving range hvor 6 av utslagene er overbygde, stor putting green og en korthullsbane med 3 hull fra 50 til 80 meter.

Gjerdrum golfklubb er et koselig sted å besøke. Vi er kjent for vårt hyggelige og uformelle miljø.
I klubbhuset selges kaffe/drikke, vafler. Der finnes det også en enkel proshop.
På den store og solrike terrassen utveksles erfaringer om golfens mange gleder og utfordringer.
Vi arbeider for å gjøre golf til en aktivitet for alle aldersgrupper og ferdigheter.
Klubben samarbeider bl.a. med Norges golfforbund og nærmiljøet om Golf Grønn Glede og Golf i skolen.