Hole in One

Av: Immi Bakstad Andersen  |  Publisert: 25. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Endelig kom klubbens første offisielle Hole in One.

Ja, hva skal man si om denne KM helgen. Knallvær og masse godt spill av alle deltakere.

Men det som nok kommer til å snakkes om i lang tid fremover er starten og slutten på finaleomgangen.

Willy Pettersen åpner dagen med Hole in One på første hull og dagens første start.
Banene første Hole in One gjort i konkurranse siden baneåpning i 2010.

Mange, mange timer senere bestemmer årets klubbmester Geir Trygve Løvdal Larsen å markere seieren med en Hole in One på rundens 18. og siste hull.  En begivenhet og en dag som blir husket lenge.

En stor takk til banemannskapet for en tipp topp bane gjennom helgen.