Stengning av banen.

Av: Jens Petter Nilsen  |  Publisert: 14. oktober 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag var siste dagen klubbhuset var åpent for denne sesongen og nå har banekomiteen sammen med greenkeeper kommet frem til stenge dato for banen.

Grunnet de store nedbørsmengdene som har kommet i høst, vil slitasjen på banen være såpass stor, uten at den får hentet seg inn før vinteren, at vi velger å stenge.
Derfor vil siste spilledato for denne sesongen være søndag 20 oktober. Driving rangen vil fortsatt være oppe frem til vinteren stenger denne også.

Vi vil takke alle gjester, gjestespillere og medlemmer for å ha gjort dette til den suksessen 2024 har vært. Samtidig må vi sende en stor takk til Milen, Hristo og banekomiteen for eksellent arbeide som har gjort at vi har hatt en topp bane å spille på.

Mange skal takkes og mange flere skulle nok ha vært nevnt, men vi sier heller
TUSEN TAKK TIL ALLE INVOLVERTE!

Vi ses enten i simulatoren eller i april/mai når neste ute sesong starter.
??????????