Spill på Gjerdrum golfbane

Av: Jens Petter Nilsen  |  Publisert: 23. juli 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Til alle våre gjester og medlemmer.

Det ser ut til at det har sneket seg inn en forståelse av at Gjerdrum golfbane er en Pay&Play bane.
Dette medfører ikke riktighet.

For å kunne benytte seg av vårt flotte anlegg må du være medlem i en golfklubb.
Du må i tillegg enten ha fritt spill i ditt medlemskap i Gjerdrum Golfklubb, eller ha betalt greenfee. Dette skal være i orden før du går ut på banen.
I klubbhusets åpningstider skal alle som har booket tid, melde sin ankomst før man går ut. Dette gjelder alle.

Da vi til stadighet finner spillere ute på banen som ikke er medlem hos oss, eller andre steder, vil vi fremover bortvise både spiller uten medlemskap og den spilleren denne er sammen med.
Spillerne vil da få en utestengelse fra banen i en periode.