Golfsimulatorsenter.

Av: Jens Petter Nilsen  |  Publisert: 4. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hei.

Vi har gleden av å meddele alle medlemmer i Gjerdrum golfklubb at vi på onsdag den 6.3 åpner for booking av timer i vårt simulatorsenter. Dere skal ha fått en e-post med et vedlegg som forklarer reglene rundt bruken av lokalene.
Følg disse og vi kan få det virkelig trivelig.
Det jobbes med å finne en løsning der nødvendig informasjon blir gitt i det man bekrefter booking. Det trengs en kode til døren, på sydveggen av idrettshallen, som leder opp til senteret.
Vi vil tilby salg av diverse forfriskninger og nødvendig forbruksmatriale i tekjøkkenet på senteret, dette betales med vipps på lik linje med simulatorprisen.

Hjertelig velkommen skal dere være.